وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

خوشبختی ایجاد می شود ، پیدا نمی شود

پیگیری شادی طولانی مدت تقریباً کاملاً ذهنی است. خوشبختی ناشی از محرک های خارجی به دلیل ویژگی های شیمی عصبی انسان زودگذر است.

در فیلم 2006 ، "پیگیری خوشبختی" (بله ، اینگونه هجی می شود) ، شخصیت ویل اسمیت یک فروشنده فقیر و ناراضی است. با سخت کوشی و کمی شانس ، او به عنوان یک کارگزار با درآمد بالا به عنوان یک کارگزار سهام درآمد ، پس از آن قادر است از پس هر چیزی که می خواهد برآید و بنابراین خوشحال می شود. این همان فرض قدیمی است: محرک های بیرونی شما را خوشحال می کنند. ما آن را در داستان های بی شماری دیگر دیده ایم و بیشتر زندگی ما را شکل می دهد.

  ادامه مطلب ...

چرا تمرکز بر زمان حال می تواند به کاهش افسردگی همه گیر شما کمک کند

در این زمان احساس افسردگی یا اضطراب طبیعی است ، این نکات می تواند به شما کمک کند

شکی نیست که تأثیر Pandemic بیشتر از خود ویروس ، سلامت روان افراد را تحت تأثیر قرار داده است. من یکی از اینها هستم. من از سال گذشته در خانه کار کرده ام ، و کل انگلستان در حال قفل شدن است به این معنی که بیرون رفتن از هر نوع اجتماعی محدود شده است. من خیلی فرد اجتماعی نیستم ، با این حال ، این واقعیت را احساس می کنم که قادر نیستم هر وقت دوست دارم بیرون بروم ، محدود می کند.

  ادامه مطلب ...

چگونه با نیروی چشمان اسب جلوی استرس را بگیریم؟ + تکنیک کیلمه

استرس چیزی است که هیچ کس نمی تواند برای همیشه از آن اجتناب کند. موقعیت های استرس زا همیشه وقتی اتفاق می افتد که انتظار نداشته باشید و بیشتر اوقات به معنای واقعی کلمه شما را از نظر ذهنی نابود می کنند. اگر به دانش چگونگی کنار آمدن با این شرایط استرس زا مجهز نباشید ، به احتمال زیاد تحت فشار خرد خواهید شد و حوصله خود را از دست می دهید.

شما به احتمال زیاد قبلاً این را تجربه کرده اید ، از آنجا که بیایید در اینجا صادق باشیم ، صرف نظر از وضعیت شما یا شخصیتی که دارید ، نمی توانید برای همیشه از استرس جلوگیری کنید. از طرف دیگر کاری که می توانید انجام دهید این است که خود را از نظر ذهنی آماده کنید تا بتوانید با رسیدن این لحظات کنار بیایید. این هدف این مقاله است. لیست زیر به شما کمک می کند تا با بیشتر موقعیت های استرس زا کنار بیایید و حتی برای شما توضیح می دهد که چگونه می توانید این نوع از اتفاقات ناگوار را از منفجر شدن در صورت خود تخفیف دهید. بنابراین ، بدون آگاهی بیشتر ، بیایید با ابتدایی ترین موارد شروع کنیم:

  ادامه مطلب ...

نادیده گرفتن بخش نظرات در شبکه های اجتماعی

یک مشاهده سریع در مورد اینکه چگونه بخش نظرات در شبکه های اجتماعی بر سلامت روحی ، عاطفی و جسمی من تأثیر می گذارد و اینکه برای تغییر بهتر آن چه کاری انجام داده ام.

 این خواندن خوب به نظر می رسد. جز این ، حداقل بلافاصله مقاله را نمی خوانم. من مستقیماً به بخش نظرات می روم ، زیرا در بخش نظرات است که دامنه واقعی تری از آنچه در عصر اطلاعات نادرست آنلاین رخ می دهد را پیدا خواهم کرد - چیزی است که حداقل می خواهم فکر کنم. بخش نظرات به طور معمول یک میدان نبرد از تعارفات و شکایات ، از یک دیدگاه قطبی یا دیگری ، توصیه ها و دروغ ها ، تشویق ها و کنایه ها است (شما ایده می گیرید).

 

 

برای سالها من مدافع رسانه های اجتماعی بودم و اخیراً نیز ، به عنوان حرفه ای که وارد حوزه فناوری اطلاعات شدم (من از نظر تجارت تحلیلگر تجارت فناوری اطلاعات هستم). من همیشه از ایده استفاده از فناوری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات واقعی و جذاب ، وقایع ، اوقات خوب ، اوقات بد و در نهایت ، برای برقراری ارتباط نزدیک با عزیزانم پشتیبانی کرده ام. من نمی دانم چه زمانی این اتفاق افتاده است ، من به سادگی یافتم که یک روز در شبکه های اجتماعی فقط برای بخش های نظر عمومی می روم.


در ابتدا همه چیز کمی سرگرم کننده بود. می خواهم وارد یوتیوب ، فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین بشوم. یک پست را تماشا کنید یا بخوانید و به سرعت چند نظر را مطالعه کنید. برخی بسیار بصیر بودند. اکثر آنها به راحتی پوچی شوخ طبعی بودند که باعث می شد شکم من از خنده آسیب ببیند. با این حال به نظر می رسید که همه اوقات خوبی را سپری می کنند و پس از مدت کوتاهی من روز خود را بدون آسیب دیدگی ادامه می دهم. با این حال ، همه چیز کمی به سمت غرب پیش می رود - این باید تدریجی باشد زیرا برای مدت طولانی در حالی که من ارتباطی بین تغییر لحن عمومی در بخش نظرات و کیسه های ناشی از اضطراب زیر چشم من ایجاد نکردم.


متوجه شدم که مردان ، زنان و حتی کودکان در بخش نظرات شروع به گفتن حرف های وحشتناک با یکدیگر می کنند. فرقی نمی کرد سیاسی ، مشهور ، سبک زندگی ، دانشگاهی یا حتی الگوهای رفتاری باشد ، کسی حرفهای سرسختی در مورد پست دارد و افرادی که مخالف نظرات آنها هستند نیز حرفی برای گفتن دارند. خون من جوشید وقتی شخصی مشابه را دیدم که در مقابل گروهی از رزمندگان صفحه کلید ، تشنه از دست دادن ، از قلعه دفاع می کند. من می دانستم که چه کاری باید انجام دهم ، من نیز برای دفاع از یک پسر کوچک و یک مرد بزرگ ، برای همه خانمها ، آقایان - برای هر کس و هر کسی که برای خوب بشریت


شبانه ام طولانی تر شد و خوابم کوتاهتر شد وقتی که روزانه وارد حلقه کشتی می شدم ، نظر می دادم و به بدکنی هایی که در آن طرف صفحه قرار داشتند پاسخ می دادم. من صبورانه منتظر سخنان آنها خواهم ماند. وقتی متوجه فلش اعلانات روی صفحه ام شد ، ضربان قلب من چندین برابر افزایش یافت. من در برخی از نبردها پیروز شدم ، بسیاری از آنها را باختم ، اما در نهایت جنگ ادامه داشت. من روزهایم را با خواندن و بازخوانی نظرات ، پیشنهادات ، مسابقات قهرمانی و پاراگرافهای کاملاً مفید که ساختم ، سپری کردم و اطمینان حاصل کردم که هیچ غلط املایی وجود ندارد و اطلاعات من مطابق با حقایق است.


من فراموش کردم که با افراد واقعی مثل من و تو صحبت می کردم ، کسانی که اعتقادات ، تجربیات و علاقه های خاص خود را داشتند و در عوض کلمات را روی صفحه می دیدند. کلماتی که من بعضا با آنها مخالفم. مقالات خبری بدترین وسوسه من بود.


در کار حواسم پرت شد - هر لحظه می توانستم خودم را بدزدم و به برخی از موضوعات ادامه دهم پاسخ دهم. ساعاتی از روز خود را از دست می دادم و به دنبال نظراتی می گشتم که شما را شوکه کند و دوست پسرم را با توجه به نکات جالب توجه در مورد جلو و عقب ترین تجربه ای که داشتم ، خسته و کلافه کرد. ورود به شبکه های اجتماعی در مورد خواندن مقالات تأیید شده ، سرگرمی محتوای و ارتباط با خانواده و دوستان و بیشتر در مورد دفاع از گوشه من در میان غریبه ها کمتر شد. من شروع به سو everyone ظن در دنیا در رسانه های اجتماعی کردم ، زیرا فکر کردم دیدگاه های آنها به نوعی بی اساس است یا کاملاً اشتباه است. ذهنیت خوبی برای حضور در آن نبود.


چند ماه طول کشید تا متوجه شدم که انرژی پرانرژی من رو به زوال است ، ذهنم ابری شده با عقاید مخالف مخالف و اضطرابم از تعجب بیشتر می شود: «مردم در این باره چه نظری دارند؟ نظر مردم درباره من چیست؟ " در خارج از شبکه های اجتماعی تحریک پذیرتر ، کم تحمل تر و سریعتر درمورد هرکسی صحبت کردم. من از خواندن کتاب ، تمرین یوگا یا حتی وقت گذاشتن برای پختن یک وعده غذایی مناسب دلسرد شدم زیرا تمام کاری که می خواستم انجام دهم این است که آنچه را که شروع کردم به پایان برسانم - گفتگوی پایان ناپذیر در بخش نظرات. مدتها طول کشید تا شناخت این رابطه با کاهش روحی ، عاطفی و جسمی خودم را درک کردم.

اخیراً تصمیمی آگاهانه گرفتم که با ادب از همه نظرات خود در شبکه های اجتماعی در قسمت نظر خارج شوم. این بدان معنا نیست که من اظهارنظرهای مربوط به تولد شخصی یا برچسب ها و مکالمات گاه به گاه افرادی را که می شناختم نادیده گرفتم ، بلکه تصمیم گرفتم خودم را از گفتگوی عمومی کنار بگذارم. من کنجکاو شدم که آیا این تأثیر مثبتی در وجود من دارد.


پاسخ کوتاه - این شد! حداقل تا کنون ... من فقط چند هفته به پرهیز از بخش نظرات خود مانده ام ، با این حال ، می توانم نتایج مثبتی را مشاهده کنم. من دوباره شروع به خواندن و نوشتن کرده ام (در نتیجه این مقاله را می نویسم lol). من بهتر غذا می خورم ، آرام می خوابم ، پیاده روی می کنم و تمرکزم در حال بالا رفتن است. من همدلی را دوباره پیدا کرده ام و وقتم را صرف گوش دادن به دیگران می کنم نه اینکه فقط منتظر بمانم تا نوبت صحبت کنم.


به عنوان یک ضربه ناگهانی ، زمان نمایش صفحه های رسانه های اجتماعی من WAY پایین است. من اکنون به نفع به روزرسانی های خونسردانه دوستان و خانواده ها ، فیلم های هک کننده زندگی ، بررسی بازی ها و انیمیشن ها ، میم های بازیگ و به روزرسانی های موسیقی به شبکه های اجتماعی وارد می شوم. این اتفاق سریع اتفاق می افتد و من به همان سرعت که وارد سیستم می شوم از سیستم خارج می شوم. دیگر احساس اضطراب یا احساس گناه طولانی از نظر یا اظهارنظر دیگری نمی کنم. در حالی که من هنوز مقاله اخبار عجیب و غریب را در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی می خوانم ، بخاطر اینکه به عادت های قدیمی نیفتم ، سعی می کنم برای دوز اتفاقات جهانی که دارم مستقیماً به وب سایت های خبری بروم.


اگر در وضعیتی مشابه من قرار دارید ، لطفاً بدانید که تنها نیستید. خواه بخش نظرات باشد یا رسانه های اجتماعی به طور کلی ، کاملاً اشکالی ندارد که از آن استراحت کنید. در ابتدا ممکن است سخت باشد. جدا شدن از این رفتارها کار آگاهانه زیادی را می طلبد اما اگر چیزی است که دوست دارید امتحان کنید ، آن را امتحان کنید. قول می دهم پشیمان نخواهی شد.

آیا از نوشتن من لذت بردید و طنین انداز شدید؟ لطفاً به این پست کمی عشق نشان دهید و به آن هدیه دهید.


روز خوبی داشته باشید فیونا x

روش ساده ترک خودارضایی برای همیشه

استمناating برای هر مرد طبیعی است ، در عوض ، سالم محسوب می شود. انجام این کار کاملاً انسانی است زیرا لذت جنسی را افزایش می دهد و زندگی جنسی سالمی را حفظ می کند. با این حال ، این نباید به یک اعتیاد تبدیل شود. یک فعالیت سرگرم کننده که باعث افزایش میل جنسی می شود ، نباید یک امر غیرقابل کنترل برای مقابله با آن باشد. بنابراین ، این که چگونه جلوی خودارضایی را بگیریم و چرا شما مجبور هستید این است که در این مقاله بررسی می شود.

 

 

آیا شما خیلی خودارضایی می کنید؟

از کجا می دانید که در این کار زیاده روی می کنید؟ این می تواند بر نحوه تفکر ، عمل و احساس شما در جامعه تأثیر بگذارد. شما شاهد تغییراتی در رفتار خواهید بود که می تواند پیرامون شما را تحت تأثیر قرار دهد. شما نمی خواهید چنین شرایطی پیدا کنید ، درست است؟ اولین قدم برای جلوگیری از پذیرش این واقعیت که این مشکل را دارید و سپس به دنبال یافتن راه حل هایی برای محدود کردن آن هستید. در اینجا برخی از اشاره گرها آورده شده است که می تواند نشان دهنده این واقعیت باشد که شما بیش از حد خودارضایی می کنید بنابرین من پیشنهاد می کنم همین الان به فکر ترک خودارضایی باشید تا دیر نشده است!


پرش از محل کار ، مدرسه و اجتماعات اجتماعی برای خودارضایی.

اصرار غیرقابل کنترل برای انجام آن.

برنامه ریزی کنید که هر جا لازم باشد این کار را انجام دهید.

توجه: همه خودارضایی می کنند و انجام چنین کاری یک پدیده سالم است. افرادی که زندگی جنسی راضی و همچنین ناخوشایندی دارند خودارضایی می کنند. تمام آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که در این کار زیاده روی نکنید.


حقایق جالب درباره استمنا

در اینجا برخی از حقایق جالب آورده شده است که می تواند به شما در مورد این موضوع و سایر جنبه های آن بینش دهد.


مردانی که هر هفته پنج بار انزال می کنند ، کمتر خطر ابتلا به سرطان پروستات را دارند.

خودارضایی باعث کوچک شدن آلت تناسلی مرد ، کاهش میل جنسی ، ناباروری یا کوری نمی شود.

زنان در اواخر 20 سالگی بسیار خودارضایی می کنند.

استمنا زندگی جنسی شما را بهبود می بخشد.

مردان بیشتری نسبت به زنان خودارضایی می کنند.

چرا مردم خودارضایی می کنند؟

خودارضایی کاملاً طبیعی است و دلایل زیادی وجود دارد که مردم این کار را انجام می دهند. در اینجا دلیل این است که اکثر افراد این کار را می کنند


استرس را آزاد کنید

نداشتن رابطه جنسی

درک بهتر بدن آنها

مسائل مربوط به رابطه


چگونه خودارضایی را متوقف کنیم؟

اگر کنترل خودارضایی دشوار باشد ، به این معنی است که شما مشکلی دارید و در اینجا ترفندهای ساده ای وجود دارد که به شما کمک می کند آن را کنترل کنید.


1. به پورنوگرافی "نه" بگویید

پورنوگرافی عامل رانندگی ذهنی برای افرادی است که خودارضایی زیادی می کنند. این امر از نظر ذهنی بر شخص تأثیر می گذارد به گونه ای که طرز تفکر و عملکرد او را در کل جامعه شکل می دهد. از تصاویر پورنوگرافی ، فیلم ها و جستجوی وب سایت هایی که می توانند شما را به این تفکر برگردانند ، خودداری کنید.


2. کار جدیدی انجام دهید

انحراف ذهن و انجام کار دیگری یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند. انتخاب یک سرگرمی جدید را در نظر بگیرید و این می تواند جایگزین زمان صرف خودارضایی شود. شروع به کار بر روی اهداف شخصی خود کنید و آن را در یک دفترچه یادداشت شخصی بنویسید. به خود بگویید که به آن دست خواهید یافت و قدرت شما را حفظ می کند. این به شما کمک می کند انرژی خود را روی چیزهای دیگر بگذارید و هرگز فکر خودارضایی را ترک نکنید.


3- با یک پزشک مشورت کنید

شما باید درمورد مشکل خود صحبت کنید. همچنین باید درک کنید که به تنهایی نمی توانید با آن مبارزه کنید. یک متخصص مراقبت های بهداشتی مجموعه ای از دستورالعمل ها را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا مشکل را حل کنید. این می تواند از نظر ذهنی بر شما تأثیر بگذارد و شما را دچار یک اختلال وسواس فکری عملی کند که می تواند اوضاع را برای شما بدتر کند. صحبت کردن با یک روانشناس یا یک درمانگر را به عنوان یک نکته مطرح کنید.


4. خیلی معاشرت کنید

آیا می دانید تعداد کمی از افراد به دلیل اینکه احساس تنهایی می کنند معاشرت می کنند؟ بله ، یک ذهن ایده آل می تواند صدمه بسیار بیشتری از آنچه فکرش را می کنید ببرد. معاشرت باعث می شود ذهن شما متمرکز و منحرف شود. بنابراین این مهم را برای معاشرت با خانواده ، دوستان خود قرار دهید یا برای داشتن بازده بیشتر بدن خود را به ورزشگاه برسانید.


5. ورزش منظم

ورزش منظم می تواند شما را از نظر ذهنی قوی نگه دارد. تمرینات ساده ای مانند دویدن ، شنا ، پیاده روی و آهسته دویدن می تواند باعث افزایش مثبت شده و تمرکز شما را صاف نگه دارد. سطح استرس را می زند و سر شما را آرام نگه می دارد. تمرینات ساده به مدت 30 دقیقه در هر روز مفید خواهد بود.


روانشناسی در پشت خودارضایی بیش از حد

خودارضایی بیش از حد نشانه یک وضعیت روانی غالب است که می تواند باعث اختلالات رفتاری شود. احساس گناه شدید پس از خودارضایی یکی از نشانه های اعتیاد به خودارضایی است. این می تواند منجر به افزایش سطح مصرف الکل شود. بنابراین خودارضایی اگر اجباری باشد یا خود را مجبور به انجام آن کنید ، به مشکلی تبدیل می شود. انجام این کار خوب است ، اما اجازه ندهید شما را بخورد.


آیا استمنا عوارض جانبی دارد؟

بله ، استمنا بیش از حد با بسیاری از عوارض جانبی چه فیزیکی و چه فلزی همراه است.


عوارض جانبی جسمی : از نظر جسمی ، استمنا بیش از حد می تواند منجر به ادم ، احساس گناه و تحریک پوست شود. ادم به تورم اعضای بدن در اثر عفونت یا التهاب اشاره دارد. محکم گرفتن آلت تناسلی می تواند تورم ایجاد کند که می تواند خطرناک باشد. این می تواند باعث پارگی پوست و تحریک پوست شود. همچنین می تواند به احساس گناه شدید منجر شود که فرد احساس غم و اندوه کند یا نسبت به خودش احساس منفی کند. این می تواند به افسردگی ، ترس و هراس منجر شود و همچنین بر نحوه رفتار او در جامعه تأثیر می گذارد.

عوارض جانبی ذهنی: از نظر روانشناختی ، استمنا excessive بیش از حد ، جنگ درونی است. برداشت شما از برخی پدیده ها تغییر می کند و شما شاهد تغییراتی در رفتار مانند عقاید مذهبی به تعویق افتادن ، ارتباطات جنسی ضعیف ، درگیری های جنسی غیر ضروری با همسرتان و مسائل مربوط به روابط خواهید بود.

توجه: قبل از اینکه این بیماری شما را از بین ببرد با پزشک مشورت کنید. به یاد داشته باشید که انجام آن برای هر انسانی سالم و مفید است ، اما انجام بیش از حد آن می تواند عوارض بعدی ایجاد کند.


تست آنلاین آزمایشگاه کتاب

از طیف وسیعی از آزمایش های بدن مانند آزمایش CBC ، آزمایش ESR ، آزمایش ویدال ، آزمایش عملکرد کبد و تست عملکرد کلیه و موارد دیگر را انتخاب کنید. لازم نیست به یک مرکز تشخیصی مراجعه کنید زیرا Medlife آن را به خانه شما آورده است. یک مجموعه رایگان نمونه خانگی انجام دهید و نتایج طی 24 ساعت از طریق ایمیل ارسال می شود.


سالات متداول

عوارض جانبی خودارضایی می تواند از نظر روحی و جسمی بر شما تأثیر بگذارد. شما نمی خواهید به آن مبتلا شوید. خودارضایی دو بار در روز خوب و سالم است ، اما هر چیزی بیش از 15 تا 20 بار در هفته باید حل شود. در اینجا برخی از س askedالات متداول آورده شده است که به شما می توانند از این موضوع مطلع شوند.


1. آیا زنان خودارضایی می کنند؟

بله ، زنان با استفاده از انگشتان خود استمنا می کنند. این فرآیند که به عنوان ارگاسم نیز شناخته می شود ، شامل قرار دادن 2 انگشت در داخل واژن است که لذت جنسی را تحریک می کند. همانطور که مردان از دست خود استفاده می کنند ، زنان نیز از انگشتان خود استفاده می کنند و همیشه کشف شما و وحشی ترین خیالات شما بسیار خوب است.


2. آیا استمنا باعث ایجاد جوش می شود؟

نه ، این یک افسانه است که استمنا باعث ایجاد جوش می شود. این تغییرات هورمونی است که باعث می شود پوست شما چربی بیشتری تولید کند و در نتیجه منجر به آکنه شود. این پدیده را می توان در هنگام بلوغ فرد مشاهده کرد.


3. خودارضایی چگونه برای سلامتی شما مفید است؟

استمنا از نظر روحی و جسمی به شما کمک می کند. شما را از استرس خلاص می کند و از نظر جسمی از خطرات اختلال نعوظ جلوگیری می کند. این ایمن ترین راه برای برقراری رابطه جنسی است به گونه ای که از خطرات بارداری به دور باشید و از ابتلا به عفونت های مقاربتی (STD) جلوگیری کند. انجام آن خوب است


4- افسانه های پیرامون استمنا چیست؟

خوب ، افراد زیادی هستند که به شما می گویند خودارضایی بد است و منجر به بسیاری از عوارض سلامت جنسی می شود. در اینجا چند افسانه آورده شده است که باید بدانید.


نابینایی

خم شدن آلت تناسلی مرد

اختلال در نعوظ

کوچک شدن آلت تناسلی مرد

بدن مویی

ناباروری

تعداد اسپرم کم است

شما باید درک کنید که خودارضایی بیش از حد می تواند باعث پارگی پوست ، افسردگی و تغییر در رفتار شود و نه هیچ یک از افسانه های ذکر شده در بالا.


5- آیا خانم می تواند بعد از نوشیدن اسپرم باردار شود؟

نه ، یک زن با بلعیدن مایع منی نمی تواند باردار شود. تنها راه وقوع حاملگی ، تماس مستقیم اسپرم با واژن است. بلعیدن منی می تواند شما را درگیر عفونت مقاربتی (STI) کند.


6. رنگ اسپرم زن چیست؟

به نظر می رسد رنگ اسپرم یک زن کمی خاکستری ، سفید و زرد باشد. اگر در منی خون وجود داشته باشد به نظر می رسد که صورتی یا قرمز است. یک رنگ اسپرم سالم می تواند سفید مایل به خاکستری به نظر برسد. گاهی اوقات اگر احساس می کنید رنگ منی شما زرد است ، کاملاً طبیعی است اما گاهی می تواند نشانه ای از یک بیماری باشد.


7. مزایای سلامتی اسپرم های مردانه برای خانم ها چیست؟

اسپرم مرد به دلیل قابلیت تغییر روحیه برای سلامتی زنان مفید است. این پوست خوب ، خواب سالم ، محبت را افزایش می دهد و زنان را راضی نگه می دارد. بنابراین اگر عشق خانم شما استرس دارد ، راه حل رابطه جنسی خوب است. اسپرم حاوی مقدار زیادی ویتامین است و یک ضد افسردگی طبیعی است.


خودارضایی برای همه کاملاً طبیعی است و نقش مهمی در تقویت میل جنسی دارد. آیا به یک زندگی جنسی سالم نیاز دارید؟ خودارضایی قبل از رابطه جنسی نکته اصلی است. این به شما کمک می کند تا وحشیانه ترین تخیلات خود را به نمایش بگذارید و بله عشق خانم شما می خواهد شما به او یک ارگاسم بدهید. بنابراین ، سالم زندگی کنید و ایمن بمانید.

منبع medlife.com