وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

3 توصیه کلیشه که در واقع زندگی من را تغییر داد

"موفقیت و خوشبختی یک مطالعه بدیهی و بدیهی است." - جیم روح | ما برای چرخاندن امور در زندگی خود نیازی به خرد جدید حکیمانه نداریم. آنچه برای شادتر شدن و زندگی با عمق بیشتر لازم داریم - به سادگی اصلاح چگونگی مشاهده موارد واضح است.

به یاد دارم چند سال پیش ، در یک مرحله پایین از زندگی ام ، وقتی هیچ چیز کارساز نبود. به تعویق انداختن تمام برنامه های من را در یک طرف خورد. کار منتظر من با برنامه فشرده خوشبختی طرف مقابلم را قورت داد. بزرگترین چالش من این بود که چگونه می توانم زمان شروع کار نویسندگی خود را در حالی که یک کار چهارده ساعته در روز و شش روز در هفته داشت شروع کنم.
وقتی بیشترین اهمیت را داشت ، تغییری که لازم داشتم از حضور در یک سمینار تونی رابینز نبود. همچنین این مربیگری توسط مربی الهام بخش جی شیتی حاصل نشده است. بلکه در نهایت توجه به نکاتی عملی و عملی بود که همه ما روزانه در معرض آن هستیم. همان توصیه ای که احتمالاً هزار بار شنیده ایم.
بنابراین در زیر چند مورد از آنها کلیک کرده ام که واقعاً زندگی من را به سمت بهتر تغییر داده است.
1. زود خوابیدن ، مطمئناً زود بلند شدن است.
وقتی شروع به جستجوی افزایش بهره وری کردم ، تقریباً در هر مقاله ای که می خوانم و در هر جستجوی گوگل یک عبارت مرتباً نشان داده می شود. یک راه خوب برای افزایش بهره وری شروع کار روزانه شماست.
این ایده توسط اکثر افراد موفقی مانند تیم کوک از اپل ، دیوید کوش ، مدیر عامل سابق ویرجین آمریکا ، میشل اوباما ، و جنیفر آنیستون که حدود ساعت 4:30 صبح مراقبه خود را شروع می کند ، به صورت حلقه ای پخش شده است .
به عنوان کسی که با تلفن های هوشمند خود سنگین است ، در حال پیمایش در شبکه های اجتماعی است و در پایان ماه چیزی به جز صورتحساب بیشتر به دست نمی آورد ، من می دانستم که اگر ساعت 1:00 بخوابم ، راهی برای بیدار شدن در ساعت 4 صبح وجود ندارد.
دو کار وجود دارد که من دوست دارم انجام دهم. نوشتن ، و خواندن.
برای نوشتن داستان های درخشان و جذاب ، لازم است زیاد بخوانم تا این سلول های حس را در بالای بازی هایشان نگه دارم.
سرانجام پذیرفتن زود خوابیدن ، به معنای واقعی کلمه به من کمک کرد تا زود بیدار شوم. برنامه روزمره من شامل ، خاموش کردن تلفن من از اوایل ساعت 9 شب و تا ساعت 10 شب ، خروپف کردن است.
این یک روال م effectiveثر است که هر روز ساعت 4 صبح بیدار می شوید. هر روز 3 ساعت مستقیم می خوانم. که باعث تعجب من از ایده ها و اشتیاق برای نوشتن مطالب بیشتر می شود.
در واقع کلید بهره وری ممکن است کلیشه باشد ، اما کار می کند.
2. اگر زندگی به شما لیمو می دهد ، آبلیمو درست کنید. واقعاً
من به شما قول می دهم قبل از پایان هفته ، حداقل پنج بار این عبارت را خواهید شنید.
با این حال ، آن را بی فایده نمی کند.
زندگی گاهی اوقات خراب است. کارهایی اشتباه پیش می رود که ما نمی توانیم پیش بینی کنیم. در واقع ، اگر شما به اندازه کافی در این سیاره بوده اید ، متوجه شده اید که پایین تر از اوج زندگی است.
تصور کنید ، اگر چیزهای خوبی که به دست می آوریم ، هر کدام پیروز می شوند و هر دستیابی به موفقیت فقط از چند دوران خوب زندگی ناشی می شود ، چقدر در زندگی خود خوشبختی خواهیم داشت؟ خیلی کوچک!
بزرگترین و پر افتخارترین لحظات ما از اوضاع خوب حاصل نمی شود. بلکه آنها وقتی می آیند که بزرگترین چالش های خود را فتح کنیم. از تلخ ترین تجربه شیرین ترین پیروزی حاصل می شود.
بنابراین وقتی کسی گفت ، لیموها را به لیموناد تبدیل کن ، این به معنای یادگیری تغییر روند زندگی به نفع شماست. برای تسلط بر عمل افزایش عکسهایتان از خوشبختی ، زیرا اینقدر چیز زیادی نمی گیرید.
3. خوانندگان رهبر هستند. چگونه دیگر رشد خواهید کرد؟
یادگیری سرمایه گذاری است که بهترین سود را پرداخت می کند.
در مصاحبه با Yahoo Finance ، از وارن بافت ، سرمایه گذار بزرگ این س askedال پرسیده شد که بهترین سرمایه گذاری برای انجام چه کاری است؟ پاسخ او این بود: "تا کنون بهترین سرمایه گذاری که می توانید در خود داشته باشید."
ذهن مانند یک حساب بانکی است. این سپرده هایی است که ما ایجاد کرده ایم ، می توانیم در صورت لزوم از آن برداشت کنیم. تصور کنید هیچ سپرده ای پرداخت نکرده اید ، در صورت ضرورت آن ، چه برداشتی انتظار داریم؟
با عادت خواندن روزانه سه ساعت ، تعجب نمی کنم که بتوانم ایده های جالبی بیاورم. این امر همچنین باعث شده تا بتوانم در موضوعات مختلف به راحتی بنویسم.
برای نویسندگان ، من کشف کردم که مطمئن ترین راه برای تجربه هرگز انسداد نویسندگان ، سرمایه گذاری مداوم در یادگیری است. ظرفیت ذهنی خود را گسترش دهید. خود را در معرض ایده هایی برای بازده خلاق سازگار قرار دهید.
این ممکن است امروزه به عنوان یک کلیشه دیده شود ، اما قابل قبول است. این از بسیاری جهات به من کمک کرده است که زندگی خود را تغییر دهم.
اگر هیچ چیز نیست ، اما توانایی ساده انجام مکالمه در مورد هر موضوعی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد