وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

چرا تمرکز بر زمان حال می تواند به کاهش افسردگی همه گیر شما کمک کند

در این زمان احساس افسردگی یا اضطراب طبیعی است ، این نکات می تواند به شما کمک کند

شکی نیست که تأثیر Pandemic بیشتر از خود ویروس ، سلامت روان افراد را تحت تأثیر قرار داده است. من یکی از اینها هستم. من از سال گذشته در خانه کار کرده ام ، و کل انگلستان در حال قفل شدن است به این معنی که بیرون رفتن از هر نوع اجتماعی محدود شده است. من خیلی فرد اجتماعی نیستم ، با این حال ، این واقعیت را احساس می کنم که قادر نیستم هر وقت دوست دارم بیرون بروم ، محدود می کند.

  

سپس ، مسئله رشد تجارت آنلاین من برای پایدار کردن آن وجود دارد. قبض های مداومی برای پرداخت وجود دارد و همه ما می دانیم که ماندن در خانه بیشتر به معنای قبض آب و برق بالاتر نیز است. این برنامه ریزی نشده است ، ما فقط خود را درگیر آن می دانیم. با این وجود ، ما باید به خودمان کمک کنیم تا زنده بمانیم. من موفق شدم با دوستان و خانواده ها از طریق تلفن و مادر در تماس های ویدیویی در ارتباط باشم. من یک فرد تلویزیون نیستم ، فقط روزانه دو بار اخبار را از تلویزیون گوش می دهم و بی بی سی را انتخاب کردم زیرا هیچ تبلیغی وجود ندارد ، فقط اخبار موجود است و کار شما تمام است. من همچنین یک خواننده مشتاق هستم ، و با خواندن کتابهای جذاب و آنلاین ، و همچنین با کتابهای فیزیکی درگیر هستم ، اما هنوز هم تأثیر قفل را احساس می کنم.


افسردگی و اضطراب می تواند همه ما را تحت تأثیر قرار دهد

مشکل اکثر ما این است که معمولاً احساس می کنیم بالاتر از افسردگی هستیم تا زمانی که در آن قرار بگیریم. بنابراین تعجب آور نیست که موارد بهداشت روانی ، افسردگی و اضطراب به ویژه در این مدت افزایش یافته است. من در تاریخ 27 ژانویه 2021 در مترو لندن خواندم که چگونه مادری پسر نیازهای ویژه خود را کشت ، زیرا در حین قفل کردن قادر به کنار آمدن نبود. این پسر پنج روز در هفته در مدرسه نیازهای ویژه تحصیل می کند و به دلیل ادامه ویروس تعطیل است. او از پدر پسر جدا شده و فشار بر او بسیار زیاد بود. 


برای افرادی که از قبل دچار هر نوع اضطراب یا افسردگی شده اند ، انزوای اجتماعی موضوع را بدتر می کند. بسیاری از مشاغل از بین رفته است. برخی افراد به دلیل جراحی های مهم انجام می شوند و باید منتظر بمانند زیرا تخت ها توسط بیماران COVID گرفته شده اند. کودکان بیست و چهار هفت در خانه هستند و باعث اضطراب بیشتر والدین می شوند.


افسردگی با اضطراب متفاوت است ، اما یک خط نازک بین این دو وجود دارد. با افسردگی ، بیشتر مشکلات خود را از دست می دهید و غمگین می شوید در حالی که مرتباً از پس مشکلاتی برمی آیید که هرگز وجود ندارد. با اضطراب ، شما را از چیزهای کوچک عصبی می کند ، وحشت می کنید حتی وقتی صدای زنگ تلفن را می شنوید ، نمی توانید روی هر کاری تمرکز کنید یا حتی بی حرکت باشید. این دو می توانند با هم همپوشانی داشته باشند.


باز هم ، پیدا کردن راهی برای مقابله با ما مهم است که مهم است. استراتژی ما می تواند متفاوت باشد ، زیرا البته ، ما منحصر به فرد هستیم و موارد مختلف مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرد. بنابراین من فقط می خواهم نحوه کنار آمدن با قفل شخصی خودم و چگونگی نکات ساده ذهن آگاهی را به شما کمک کنم تا در حال حاضر زندگی کنید و همچنین اضطراب شما را کاهش دهد. این نکات به من کمک می کنند و امیدوارم که به شما نیز کمک کنند.


پنج نکته ذهن آگاهی برای سلامت روان.


1. ذهن خود را باز و مثبت نگه دارید

در حال حاضر ممکن است انجام آن کار دشواری باشد ، اما ممکن است. همه گیری قرار نیست برای همیشه اینجا باشد. از اوقات فراغت در خانه برای یادگیری مهارت های جدید استفاده کنید. فیلم های آموزشی بسیار زیادی در YouTube وجود دارد و رایگان هستند. تقریباً هر چیزی که به آن علاقه دارید وجود دارد که در دسترس نیست. من می توانم قلاب دوزی ، باغبانی ، رقص ، پخت و پز را با دنبال کردن دستور العمل ها ، و غیره پیشنهاد کنم. اگر می خواهید یادگیری پیچیده تری را شروع کنید ، می توانید تجارت ارز و سهام را یاد بگیرید. یک دانش آموز لندنی در سال اول با یادگیری تجارت ارز در ویدئوهای YouTube 60 هزار پوند درآمد کسب کرد .


یادگیری عزت نفس ما را تقویت می کند و به غیر از مشغول نگه داشتن احساس معنایی به ما می دهد. یک ژورنال از فعالیتهای روزمره خود شروع کنید ، و خواهید دید که چقدر در لحظه زندگی می کنید. شروع به نوشتن شعر کنید ، احساس خود را بنویسید ، آن را برای خود بخوانید و با صدای بلند بخندید.


2. با دیگران ارتباط برقرار کنید و درگیر آنها شوید

فهمیدم که پیاده روی روزانه من حدود یک ساعته در ایستگاه قطار هنوز نیاز مرا برای ارتباط با مردم را برآورده نمی کند ، بنابراین برای داوطلب کردن به دنبال یک آشپزخانه محلی محلی گشتم. من هفته ای یک بار از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر می روم. این آشپزخانه عمومی مانند یک بانک غذا است که در آن سوپرمارکت های محلی مواد غذایی فروخته نشده را برای توزیع در میان علاقه مندان به مردم می آورند. کار داوطلبانه به من اجازه می دهد تا واقعاً جذب پروژه جامعه شوم. چهار ساعت یک برنامه شلوغ است. اگر کاری است که می توانید انجام دهید ، به دنبال پروژه ای در نزدیکی خود باشید ، جایی که بتوانید در آن شرکت کنید ، زیرا مزایای سلامتی و تناسب اندام را فراهم می کند. آنچه در هر داوطلبی حائز اهمیت است انجام کاری است که از آن لذت می برید.


راه های دیگری برای درگیر شدن با دیگران وجود دارد. دوستی تلفنی وجود دارد. اینجا جایی است که شما با برخی از افراد خیریه که از آنها مراقبت می کنند تماس می گیرید. این فقط چت و گفتگوی منظم است ، برخی از س aboutالات در مورد رفاه فرد را می پرسد و برخی از کلمات تشویقی را به ویژه در مورد مسائل در حال انجام ارائه می دهد.


از طریق تلفن به دوستان ، همکاران و اعضای خانواده خود متصل شوید. من به طور مرتب و همچنین سایر اعضای خانواده با مادر خود تماس می گیرم و روزانه با تلفن چت می کنم. این فرصت را برای من فراهم می کند تا با کسی صحبت کنم و بلند بخندم. همیشه چیزی برای خندیدن وجود دارد. وقت خود را صرف توسعه روابط کنید. نشان دهید که به دیگران اهمیت می دهید و به آنها احترام می گذارید ، زیرا این امر به ما احساس امنیت و احساس هدف بیشتری می دهد.


3. با ملاحظه باشید

ما باید اطمینان حاصل کنیم که به نیازها و احساسات دیگران در اطراف خود توجه می کنیم. رفتار ما چه تاثیری بر دیگران دارد؟ ما این کار را با آگاهی از آنچه در اطرافمان می گذرد ، انجام می دهیم ، از جمله احساس داخلی ما (اعم از هوشیار و ناخودآگاه). ما باید ذهن خود را در مورد مسائل گذشته ، یا نیازهای فردا که امروز لذت آن را از بین می برد ، منصرف کنیم. زندگی در لحظه همین است. اگر درمورد مسائل آرامش داشته باشیم ، پاسخ ها معمولاً به روشی غیرمنتظره ارائه می شوند.


4. آماده دادن و دریافت باشید

مهربانی ساده و روزمره تأثیر بسزایی در سلامتی ذهنی فرد دهنده و گیرنده دارد. متأسفانه اکثر ما جنبه بخشش و دریافت را درک نمی کنیم. آنها فکر می کنند که پول باید درگیر شود. به آن فکر کنید ، دادن وقت ، گوش دادن به گوش ، کارهایی که در حال اجرا است یا فقط حضور در آنجا (در صورت لزوم) همه اینها مبادله ای است که می تواند زندگی ما و دیگران را زیبا کند.


5. همیشه در لحظه حضور داشته باشید

بین سلامت جسمی ، روانی و ذهن آگاهی ارتباط وجود دارد. برای شخص آسان است که درگیر فعالیتهای روزمره دنیای جسمی شود و ارتباط با بدن ، ذهن و روح خود را از دست بدهد. تمرین ذهن آگاهی ما را قادر می سازد تا همیشه در لحظه حضور داشته باشیم ، از جمله در افکار و احساسات خود ، که می تواند بهزیستی ذهنی ما را بهبود بخشد. این به این دلیل است که ما خود را بهتر درک می کنیم و ما را تشویق می کنیم تا در صورت نیاز تغییر را امکان پذیر کنیم.


غذاهای آماده

عمل عمدی زندگی در زمان حال و آگاهی آگاهانه برای بهزیستی ذهنی ما عالی است. این شامل تنظیم آنچه ما در افکار خود توجه می کنیم.


به همه آنچه در اطراف شما می گذرد توجه کنید و از آنها لذت ببرید. به عنوان مثال هنگام غذا خوردن ، وقت خود را بچشید تا طعم آن را میل کنید ، از جویدن آن لذت ببرید و از یک بشقاب و اشتهای خوشمزه سپاسگزار باشید.

وقتی در پارک قدم می زنید وقت بگذارید و به آهنگ های پرندگان گوش دهید. گل هایی را که شکوفا می شوند ، مشاهده کنید ، از پروانه ها ، جنگل ها ، هوا و آسمان آبی / خاکستری قدردانی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد