وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

نقد و بررسی کتاب: "استفاده از دارو برای بزرگسالان" توسط دکتر کارل هارت

وقتی برای اولین بار از این کتاب شنیدم ، انتظار داشتم این کتاب شخصی باشد که به ما بیاموزد چگونه ماری جوانا می تواند به ما کمک کند و ما را درمان کند ، مانند بسیاری از افراد دیگری که سعی در آموزش ما دارند. CBD ، علف های هرز و غیره اما من خیلی اشتباه کردم. در عوض ، این کتابی است در مورد اینکه چگونه تاریخ مواد مخدر با نوسازی فرهنگ مواد مخدر بسیار متفاوت است.
چگونه روزگاری یک انتخاب آزاد بود و اکنون به طور آشکار پلیس شده است. این درمورد چگونگی تبدیل "مواد مخدر" به یک اصطلاح تحقیرآمیز و تأثیر عوامل اقتصادی-اجتماعی پیرامون "فرهنگ مواد مخدر" بر دید کلی داروها است. بحث: آیا بزرگسالان با انتخاب خود ، با حقوق بشر خود ، باید اجازه دهند چیزی را که انتخاب می کنند در بدن خود بگذارند؟ پاسخ در مورد الکل و سیگار "بله" است. اما اگر بخواهیم مواد مخدر را بررسی کنیم ، پاسخ فقط "نه" است.
 

 
وی از زمینه های تاریخی استفاده از مواد مخدر و چگونگی ارتباط آن با آزادی تا ساختارهای شیمیایی خود داروها عبور می کند. وقتی صحبت از اعتیاد هم می شود ، دکتر کارل هارت تفاوت بین افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند و افراد معتاد به مواد مخدر را مرور می کند. افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند به طور معمول افراد بالغ منظمی هستند که دارای شغل هستند ، در خانواده هایی هستند که هر چند وقت یکبار به هر دلیلی این تجربه را دوست دارند. آنها کاملاً تحت کنترل هستند و تصمیم گرفته اند این کار را انجام دهند. با این حال ، فردی که معتاد است ، دارای فاکتورهای اقتصادی - اجتماعی زیادی است که عدم کمک به معتاد نیز در این واقعیت نقش دارد که این افراد اغلب در اثر اعتیاد و مشکلات خود مرده اند. ما را به این حقیقت رهنمون می کند که معتادان با مشکل مواد مخدر شروع نمی کنند ،

دکتر کارل هارت از بحران opiod که در ایالات متحده اتفاق می افتد به عنوان شاهد خود در این مورد استفاده می کند. مرگ و میرها معمولاً افرادی هستند که مشکلات روانی دیگری دارند ، از نظر مالی ، جسمی در مشکلات مختلف قرار دارند یا زندگی خود را برای شخص دیگری به خطر می اندازند. در واقع ، این در واقع داروها نیستند که آنها را می کشند بلکه اعتیاد و ماهیت خود اعتیاد است. این امر قبلاً با اعتماد مردم به الکل ثابت شده است - تعداد افرادی که به دلیل اعتیاد به الکل می میرند بسیار بیشتر از اعتیاد به مواد مخدر است. اما از آنجا که ماده مخدر "مواد مخدر" در نظر گرفته می شود ، این بدان معناست که با عوامل اجتماعی افرادی که در معرض خطر اعتیاد هستند هنگام مرگ در ارتباط است. در حالی که ، الکل اینگونه نیست.

بخشی که من واقعاً جالب یافتم این است که دکتر کارل هارت توضیح می دهد که چرا بیشتر افراد سیاه پوست به اتهام مواد مخدر در زندان محبوس شده اند نسبت به همتایان سفیدپوست خود در حالی که ثابت شده است که افراد سیاه و سفید تقریباً به همان میزان دارو مصرف می کنند. من فکر کردم تحقیقی که او در این باره انجام داده است از جمله: مطالعات ، حکایاتی از خودش و دیگران ، زمینه های تاریخی و اجتماعی ارائه شده از طریق منابع ثانویه ، شدید ، شگفت انگیز است و من فکر می کنم که او اساساً فقط ثابت کرد که سیستم اجرای قانون در مورد اتهامات مواد مخدر یک مشکل ذاتی دارد. این نه تنها زندگی را نابود می کند بلکه باعث کشته شدن مردم نیز می شود.

در پایان ، در حال حاضر تعداد کمی از کتابهای داستان نویسی به اندازه این کتاب مهم هستند و من از مطالعه بیشتر افراد بیشتری استقبال می کنم. این خیلی خوب نمی داند اما می توانم صادقانه بگویم که کاملاً فکر شما درباره فرهنگ مواد مخدر را تغییر خواهد داد. به خصوص اگر فکر می کنید افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند فقط "افراد بد" هستند که "انتخاب های بد" می کنند. این دیدگاه شما را کاملاً تغییر خواهد داد و همه را به تصویر بزرگتر تبدیل خواهد کرد. من مشتاقانه منتظر مطالعه بیشتر کارهای دکتر کارل هارت در آینده هستم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد