وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

خاطرات یک روان پریش

آیا او می داند شما روان پریش هستید! مادر با موضع تحقیرآمیز خود از روی میز غذاخوری روی من فریاد زد. منظور او مالک جدید من بود که قرار بود برای دانشگاه با او زندگی کنم. برای دوره من به من مکانی برای یک دانشگاه پیشرو در انگلیس پیشنهاد شده بود ، نمی دانستم که آینده در چند روز آینده چه خواهد بود ، مطمئناً ثبت نام نبود.

احساس حقارت ، آسیب پذیری ، بی فایده و خستگی کردم. هیچ درگیری در من باقی نمانده بود و بنابراین هر کاری را که به من گفتند انجام دادم. "شما مریض هستید" ، "درست شلیک نمی کنید" ، "شما به دانشگاه نمی روید".

  

یک ون بزرگ سفید در بیرون از خانه ظاهر شد که یک مرد بزرگ سیاه ترسناک مرا به داخل آن اسکورت کرد. درها را محکم بست. آن وقت بود که به ذهنم رسید. داشتم تقسیم می شدم. خاله من s4at روبروی من که سرودهای انجیل می خوانم. تنها کاری که می توانستم انجام دهم این بود که از خودم بپرسم چگونه این اتفاق افتاد ، چگونه در اینجا به سرانجام رسیدم و این چه مدت طول می کشد.

 احساس می کردم تنها دوستی که داشتم خودم بودم زیرا وقتی مردم مرا رد می کردند به من ایمان داشتم. خدایا می توانی من را بشنوی؟ در مجموع ، 28 روز به شش هفته تبدیل شد ، اما من آن را قبل از روز تولد خودم درست کردم. صحبت از تولد من با لباس و دمپایی هایم بچه کوچکی شدم.


 بابا و خواهرم به دنبال من و پرستاری که اطراف فضای رنگارنگ را به من نشان می داد ، رفتند. یک استراحت عمومی ، یک اتاق ناهار خوری ، یک اتاق خلاقانه و البته اتاق خواب من در یک راهرو طولانی از اتاق های خواب خالی و پر ، که سرد و توخالی به نظر می رسید ، وجود داشت. "نگاه کنید شما دوش خود را دارید! و فضای زندگی خودت. »با شوق گفت پدر. من نمی دانستم که آیا او تحت حمایت است یا واقعاً از من مراقبت می کند. ترکیبی از افراد حرفه ای در حال انجام وظیفه و کاربران خدماتی بودند که بی هدف در انتظار شنیدن توسط کارکنان بودند و یا از صدای خود ناراحت بودند که آیا کسی شنیده است یا نه.


صبح فرا رسید احساس تنهایی می کردم و یک پرستار دوستانه بیدارم کرد که به من قرصی خورد که فکر می کنم ضد افسردگی است و به من پیشنهاد داد برای صبحانه به دیگران بپیوندم. گردنم از تخت سخت سفت شده بود ، بنابراین تصمیم گرفتم که از کیسه بسته بندی شده مادر برای من دوش بگیرم و لباس بپوشم. هیچ موسیقی و خنده ای نبود ، من دلیلی برای خندیدن نداشتم زیرا رویاها و عزت من شکسته شده بود. 


من تصمیم گرفتم که روح ندارم و این کارمای من است. به غذا مشکوک شدم. طعم خوبی داشت اما چیزی که واقعاً در آن بود. آیا این همه ترفند یا توطئه ای بود که بعداً در یک نمایشنامه که برای کنار آمدن با همه آن نوشتم ، پرسیدم. یکی از کاربران خدمات نظرات من را به اشتراک گذاشت و صریحاً در مورد آن گفت: "من حتی این غذا را به یک سگ نمی دهم!" من حتی سعی کردم با عموی خود که بعداً به ملاقات من آمد استدلال کنم.


 او با همدلی خود مرا دلداری داد و در یک مورد غذای کارائیب را برای خوردن به من آورد. خواب ، صبحانه ، منطقه مشترک ، اتاق خلاق ، شام ، نان تست قبل از خواب و خواب. خواب ، صبحانه ، منطقه مشترک ، اتاق خلاق ، شام ، نان تست قبل از خواب و خواب. این روال من بود. به نوعی دلم برای سالن بدنسازی تنگ شده بود و با سگ قدم می زدم. حدس می زنم مکان اشتباهی در زمان اشتباه باشد. من اجازه داشتم با نظارت در فضای بیرون از خانه قدم بزنم ، در این مدت یک نفس تازه می کشم و در زندگی خود تجدید نظر می کنم. چه انتخاب هایی کرده ام و چرا باید هرگز این مکان را ترک کنم بهتر می توانم انجام دهم. من آرزوها ، رویاها ، برنامه ها داشتم. و واقعاً معتقد بود که توسط عزیزانم بامبول شده ام. احساس کردم خیانت شده ام. حدس می زنم مکان اشتباهی در زمان اشتباه باشد.


 من اجازه داشتم با نظارت در فضای بیرون از خانه قدم بزنم ، در این مدت یک نفس تازه می کشم و در زندگی خود تجدید نظر می کنم. چه انتخاب هایی کرده ام و چرا باید هرگز این مکان را ترک کنم بهتر می توانم انجام دهم. من آرزوها ، رویاها ، برنامه ها داشتم. و واقعاً معتقد بود که توسط عزیزانم بامبول شده ام. احساس کردم خیانت شده ام. حدس می زنم مکان اشتباهی در زمان اشتباه باشد. من اجازه داشتم با نظارت در فضای بیرون از خانه قدم بزنم ، در این مدت یک نفس تازه می کشم و در زندگی خود تجدید نظر می کنم. چه انتخاب هایی کرده ام و چرا باید هرگز این مکان را ترک کنم بهتر می توانم انجام دهم. من آرزوها ، رویاها ، برنامه ها داشتم. و واقعاً معتقد بود که توسط عزیزانم بامبول شده ام. احساس کردم خیانت شده ام.


من یک دوست پیدا کردم او دچار بیفیدا نخاعی بود و کنار آمدن با آن بسیار دشوار بود. از نگاه من در ژاکت کش بنفش بنفش شکننده و نرم به نظر می رسید. او زیبا بود هرچند که احساس می کردم بخشی از من غرق می شود هر وقت او جمله را می گرید. او احساس می کرد که برای خانواده اش سنگین است ، اما من احساس می کنم مال من برای من سنگینی می کند. خانواده او به نیازهای او توجه داشتند ، من نیازهای من را نادیده گرفتم و کوچک شمردم. ما در یکدیگر آرامش یافتیم و من در طبیعت پرورشی او نسبت به سایر کاربران خدماتم تسلیت گفتم. به نظر می رسید که آنها را به سمت خود جذب می کند و وقتی انرژی دارد ، آنها را به آنها کلمات عاشقانه غذا می دهد یا یک دست می گیرد. من به نیکی در وجود مردم یادآوری شدم ، به نظر می رسید مهربانی که تجربه می کردم با احساسی که قبلاً احساس می کردم آشنا بود و لحظه ای احساس گرمی در درونم می شد. او قبل از من رفت اما در قلب من باقی مانده است.


خاطراتم را یک سال بعد برای خواننده می نویسم تا به شما اطلاع دهد که از یک عود جان سالم به در برده ام. من از ترس عقب افتادن و شکستن کامل تا حد بی بازگشت جان سالم به در برده ام. ممکن است. روز به روز به خودم می گویم که آن را ساخته ام و بسیاری دیگر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد