وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

لحظه های کوچک ، خاطرات بزرگ

آریزونا ، به عنوان یک کل ، برای اکثر مردم بیابانی به ظاهر گرم و متروک است. اما برای من و مادرم فرار از جهنمی بود که تجربه کرده بودیم. ما به عنوان بازماندگان سو abuse استفاده ، به دنبال شروع جدیدی بودیم و اسکاتسدیل ، آریزونا جایی است که توانستیم آن را پیدا کنیم.
وقتی به گذشته نگاه می کردم ، هرگز نمی فهمیدم که چرا باید به مکانی که می خواهیم منتقل شویم ، اما اکنون من از شهر خودم قدردانی کرده ام. من از 7 سالگی اینجا هستم ، اما به همان کودکی و بزرگسالی ام رسیده است. من نمی توانم به هیچ جای دیگری با خانه تماس بگیرم زیرا آریزونا مرا به شخصی که امروز هست تبدیل کرده است.
 

 
من خیلی چیزها را به دست آورده ام ، و همچنین با بسیاری از آنها نیز دست و پنجه نرم کردم. هر دستاورد با یک ضربه سریع مطابقت داشت و هر سرعت گیر با انگیزه دستیابی و غلبه بر هر چیزی مطابقت داشت.
آریزونا جایی است که من برای اولین بار عاشق آن شدم. اما آریزونا همچنین مکانی است که قلب من توسط یکی از بهترین دوستانم شکسته است.

آریزونا به من احساس گمشده کرده است ، اما آریزونا همچنین به من کمک کرده است تا خودم را در قالب قالب شخصی که می خواهم باشم پیدا کنم. من خیلی دورتر از 1425 مایل دورتر از سیاتل آمده ام. پذیرفتن معایب چیزی است که واقعاً به من کمک کرد تا زیبایی های آریزونا را ببینم. من از پیک نیک ساده در پارک گرفته تا پیاده روی در گرند کانیون و دیدن منظره ای از آبشارهای مونی همه چیز را تجربه کرده ام.


در بزرگسالی ، من همیشه با عشق ورزیدن به خودم سختی می کشیدم ، چه رسد به اینکه به هر کس یا اطرافیانم عشق بورزم. زیبایی که آریزونا به تنهایی توانست برای من ایجاد کند را از دست دادم و تا همین اواخر ، هرگز نتوانستم آن را همانطور که دوست دارم بپذیرم. اما ، البته ، این فقط شانس من بود که به COVID ضربه بزنم درست زمانی که شروع به درک چیزها و زندگی کردم که قبلاً دیدن آنها را بسیار کور کرده بودم. خوشبختانه ، من راه های کمی برای لذت بردن از آریزونا تا حد ممکن طبیعی و از نظر اجتماعی پیدا کرده ام. چه با سگم به پیاده روی بروم و چه به کوهپیمایی بروم ، من مناطقی از شهر را کاوش کرده ام که قبلا فکر نمی کردم آنها را کشف کنم. من حتی هاسکی خود را بلند کردم تا برفی را ببینم و مثل دیوانه ای که هست دویدم ، و بگذارید به شما بگویم چه چیزی ، لذت بی نهایت من را برانگیخت تا ببینم اینقدر از خودش لذت می برد.

من مسیری طولانی را در آریزونا طی کردم. صادقانه بگویم ، من در حالی که بزرگ می شدم نمی خواستم زندگی کنم. امیدوار بودم و سعی می کردم بمیرم ، فکر می کردم که این امر به مادرم کمک می کند از همه آنچه که پشت سر گذاشته فرار کند. هیچ دختری در اطراف ، هیچ شوهر سابق نیست که او را برای من آزار دهد. اما جهان ایده های مختلفی داشت. من فقط با افسردگی و اضطراب خود بسیار پیشرفت کرده ام ، چه رسد به سایر دستاوردهایی که توانسته ام به دست آورم. من با درجه عالی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم ، در مدت 3 سال از دوره کارشناسی فارغ التحصیل شدم و موفق شدم برای دوره کارشناسی ارشد خود بورس تحصیلی کامل بگیرم. اگر آریزونا نبود هرگز هیچ یک از این موارد را تجربه نمی کردم.

شاهکار اخیر من و تأثیرگذارترین کار برای من این است که نوشتن اولین کتابم را تمام کردم. نوشتن اولین عشق من است و من طی 6 سال گذشته آرزو داشتم که اولین کتاب خود را در مجموعه خود به اتمام برسانم ، اما فقط نتوانسته ام خودم را برای پیشرفت داستان و پایان کار خود بیاورم. اما خیلی خوشحالم که 6 سال پیش که شروع کردم آن را تمام نکردم زیرا توانستم بینش بیشتری نسبت به زندگی و تجربه نه تنها نوشتن ، بلکه شخصیت و داستان من ایجاد کنم.

آریزونا ، فارغ از اینکه کجای دنیا بروم ، همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت. اگر هرگز فرصتی برای بازدید پیدا کردید ، حتماً از همه جا از ققنوس تا سدونا تا گراند کانیون دیدن کنید. شما ناامید نخواهید شد ، و خواهید فهمید که اگرچه ما در طرح بزرگ چیزها بسیار کوچک هستیم ، اما این زیبایی های عظیم را تجربه خواهیم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد