وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

وبلاگ میا وان

در وبلاگ شخصی میا وان می توانید مطالب متفاوت و جدیدی را که خودم ترجمه کرده ام به صورت فارسی بخوانید ^-^

چگونه افراد مبتلا به اوتیسم می توانند نقش مهمی در بازاریابی محصولات داشته باشند

من از زمان یادآوری خودم اوتیسم بوده ام و یاد گرفته ام که با آن زندگی کنم ، اساساً با هر شرایط زندگی سازگار شدم ، اما گاهی اوقات این احساس متفاوت بودن دوباره بوجود می آید.
این احساس منجر به تحقیق در مورد تأثیر روشهای بازاریابی در افراد مبتلا به اوتیسم شد.
 

 
همانطور که از تجربیات و تحقیقات انجام شده است ، ما می دانیم که افراد مبتلا به اوتیسم جهان را به گونه ای دیگر پردازش می کنند ، به ویژه در مواردی که مربوط به موارد حساس است. این تحقیق توسط ویلیام اسکایلارک و همکارانش در دانشگاه کمبریج جورج فارمر و سیمون بارون کوهن بیان می کند.

"افراد مبتلا به شرایط طیف اوتیسم (ASC) حساسیت نسبت به محرک های زمینه ای را در بسیاری از کارهای ادراکی و شناختی کاهش می دهند."

این همچنین بدان معناست که افراد طیف با بازاریابی محصولات متفاوت از افراد "عادی" که می توانند تحت تأثیر "فریب دهنده ها" قرار بگیرند و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند متفاوت است.

به نظر می رسد وقتی افراد عادی با اطلاعات حاصل از تبلیغات تجاری یا تبلیغات اینترنتی بمب گذاری می شوند ، سریع فریب تصمیمات عجولانه را می گیرند. شرکت های بزرگ با استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته فناوری و روانشناسی تعیین می کنند که چگونه محصول خود را در ذهن مردم قرار دهند.

همانطور که تحقیقات نشان داد ، افراد مبتلا به اوتیسم کمتر در معرض این حواس پرتی قرار می گیرند و به طور مداوم به جای محصولات دارای "طعمه ها" محصولات بهتر را می خرند.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم دو محصول برای فروش وجود دارد:

تلویزیون A (500 دلار ، 58 اینچ).
تلویزیون B (750 دلار ، 68 اینچ).
ما می توانیم فرض کنیم دو گروه افراد وجود دارد و یک گروه محصول A را به دلیل ارزان تر بودن خریداری می کنند و گروه دیگر محصول B را خریداری می کنند زیرا علی رغم قیمت بالاتر ، بزرگتر / بهتر است. اما بیایید بگوییم محصول C در اطراف بلوک قرار دارد:

تلویزیون C (800 دلار ، 64 اینچ).
افرادی که حاضرند 750 دلار برای خرید تلویزیون غول پیکر هزینه کنند ، به هر حال این کار را انجام می دهند. هنوز هم افرادی که برای اولین بار قصد خرید محصول A را داشتند اکنون با کالای جدیدی روبرو هستند که از محصول B نیز بهتر است اما گران تر نیز هست و این می تواند به یک درک روانشناختی منجر شود که خرید تلویزیون B یک معامله بهتر است با این فکر که شما یک تلویزیون بزرگ با قیمت مناسب خریداری کرده اید. هنوز هم ، باید بدانید که شما فقط 250 دلار بیشتر از آنچه در ابتدا قصد داشتید هزینه کرده اید.

این احتمالاً در مورد افراد مبتلا به اوتیسم صدق نمی کند زیرا علی رغم معامله ، آنها برای خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه می روند.

ارائه اطلاعات توسط مشاغل.
در بازاریابی ، نحوه ارائه اطلاعات شما مهمترین است. ارائه می تواند یک فیلم ، اینفوگرافیک یا نمایش اسلاید باشد. هنوز هم ، هنگام ارائه ارائه ، باید توجه داشته باشید که احتمالاً نمی توانید افراد اوتیسم را برای خرید محصول براق فانتزی خود فریب دهید ، زیرا آنها قبلاً تشخیص داده اند که آیا محصول شما یا محصول دیگری را بر اساس کیفیت خریداری می کنند یا خیر. از محصول است و نه در ظاهر.

افراد زیادی با علائم سندرم آسپرگر یا یک بیماری مرتبط دیگر وجود دارند ، بنابراین ممکن است تصمیم صحیحی برای استخدام افراد در این طیف باشد تا از چگونگی تفکر و پردازش بازاریابی و تصمیم گیری این افراد اطلاعاتی کسب کنید.

در این موارد که افراد طیف استخدام می شوند ، در واقع ما در مورد افراد اوتیسم با ضریب هوشی بالا صحبت می کنیم که می تواند به شرکت کمک کند تا به عنوان یک مترجم برای کمک به شرکت عمل کند.

فرصت دادن به افراد مبتلا به اوتیسم برای کار در جامعه نیز به ایجاد شغل کمک می کند. بسیاری از افراد اوتیسم یافتن موقعیتی که بتوانند به درستی کار کنند بسیار دشوار است.

برخی از مهارتهای اساسی مانند چشم انداز برای جزئیات ، تمرکز مناسب ، عزم راسخ ، یا یافتن الگو در صنعت بسیار مورد استقبال است. اگر به چالش کشیده شدید نباید از ترس یک چالش جدید ترسید.

افکار نهایی.
از طریق تجربیات شخصی ، من درگیر آن نوع معاملات طعمه ها می شوم. با این حال ، من همچنین می توانم دیدگاه افراد اوتیسم را درک کنم ، بنابراین من همیشه می توانم به عنوان یک واسطه برای شرکت های بازاریابی که به آنها کمک می کند ذهن افراد اوتیسم را درک کنند ، باز باشم.

و شخصاً ، من فکر می کنم شرکتهای بیشتری باید افراد طیف را استخدام کنند. ما افراد دوستانه ای هستیم و دوست داریم در بازاریابی / تجارت کار کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد